top of page
Klacht melding

Heeft u een klacht?

Wij vernemen dit dan graag

De webshop, de verzendingen, onze winkel en alle overige zaken omtrent u als relatie, is mensenwerk.

 

Natuurlijk proberen wij alles (bijna) foutloos te sturen. Het kan helaas voorkomen dat u niet tevreden bent over een artikel, de verzending of over ons. 

Laat dit aan ons weten!

​

Wij raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar:  webmaster@taxwijn.nl

 

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om ons geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

 

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Door middel van het invullen van uw gegevens en uw klacht.
Binnen één werkdag ontvangt u onze reactie. 

​

Heeft u een klacht of opmerking?

Vertel het ons!

 

Heeft u een compliment?

Vertel het een ander!

 

 

Bedankt! Bericht verzonden.

bottom of page