Tax Klachtenregeling

Omdat een geschil op te lossen is
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals u gewend bent.
 
Wij stellen ons elke dag als doel u perfect te ontzorgen en blij te maken met onze kwaliteitsproducten en de   
snelle en goedverzorgde levering bij u aan huis.
Toch kan het gebeuren dat er een vervelende fout ontstaat in onze dienstverlening.
 
Indien dit naar uw mening het geval is, raden wij u aan om uw klacht eerst aan ons kenbaar te maken.
Dit is mogelijk per telefoon:
06 - 53931728 of e-mail: klantenservice@taxwijn.nl
U ontvangt in principe binnen 2 uur een reactie van ons.
 
Samen komen wij er zeker uit! 
Dat is onze ervaring en dit blijkt uit de meer dan mooie recensies die wij al mochten ontvangen via ons webwinkel keurmerk!
 
Leidt de door ons aangedragen oplossing dit niet tot een gewenst resultaat die acceptabel voor u is,
dan bestaat er de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor een onafhankelijke bemiddeling
via de Stichting webwinkelkeur.
Hiervoor verwijzen wij u naar:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil
Hier vindt u de mogelijkheden om u te helpen om van uw geschil af te komen. 
Vanaf 15 februari 2016 is het voor voor u als consument in de EU ook mogelijk om uw klacht aan te melden via
het ODR-platform van de Europese Commissie.

Dit ODR-platform vindt u via 

http://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om deze te deponeren via dit platform
van de Europese Unie.
Één ding is zeker: 
een geschil is altijd op te lossen en daar staan wij ook voor!
"heeft u een klacht? Vertel het ons direct - bent u tevreden? vertel het een ander"
Klacht oplossen.png